Friday, June 10, 2005

Heather & Amber: Clearly Not Punks

VelociHeather: hey, does the PGS in your name stand for pukey girl socks?
VelociHeather: pungent gritty soda?
VelociHeather: perfect green silk?
VelociHeather: pussy goat shit?
VelociHeather: ugh, that was gross, sorry
VelociHeather: prancing gargantuan sweeties?
PGS DenMILF: haha
PGS DenMILF: i'll suggest those to joe
PGS DenMILF: it joe and jim's band
VelociHeather: putty grape stains
PGS DenMILF: pale green stars
PGS DenMILF: seriously
VelociHeather: haha, gay
PGS DenMILF: is that the worst name for a punk rock band ever?
VelociHeather: lol
VelociHeather: looks like we feel that same about the name
PGS DenMILF: it would explain why joe was rubbing jim's nipple the other day anyway
VelociHeather: pale green stars for a punk band?
VelociHeather: lame
VelociHeather: iron fist of death
VelociHeather: punch the throat
VelociHeather: ass kickers
VelociHeather: those are names
PGS DenMILF: fucked your sister, thad be good
VelociHeather: suck my wang
VelociHeather: punch that bitch
VelociHeather: something like that, you know? needs more rage
PGS DenMILF: indeed. rage is important
PGS DenMILF: it's the main reason i can't be a punk myself
VelociHeather: they could use one of our awesome insults for a name
VelociHeather: like shitpencil
PGS DenMILF: people are like "FUCK YOU" and I go, "okay"
VelociHeather: tinselfucker
VelociHeather: You have no rage?
PGS DenMILF: not enough to fit in with the anarchists
VelociHeather: hmm
VelociHeather: don't they have punk rock for passive aggressive people?
VelociHeather: Groups with names like, "Whatever, go ahead and do it, I don't care"
VelociHeather: "Sure, fine, whatever"
PGS DenMILF: yeah. bouncing souls
PGS DenMILF: also an incredibly bad punk rock name
VelociHeather: hmm, but not as bad as the pgs one
PGS DenMILF: no that sucks mad dick
VelociHeather: there you go
VelociHeather: "sucks mad dick"
VelociHeather: for you avg homo punk band
PGS DenMILF: oh, i like it

5 comments:

Hot Heather said...

i believe that you have become WAY more punk rock than me.

Whatsername said...

shitpencil...brilliant.

*cracks up*

Cap said...

The late great Wesley Willis could have come up with some great names. He had some great songs, like, "Suck a Cheetahs Dick."

monogodo said...

My wife and I came up with a good band name the other night:

Anus Burning Shits

I also like Assplosion! (If a band uses it, they just have to use the !

amberance said...

Anus Burning Shits is magnificent. And also, thank you for not describing exactly how it was that you and your wife discovered such a fabulous punk rock band name.